Întrebări frecvente

Întrebări Frecvente » Servicii suplimentare

Servicii suplimentare

Asigurare de călătorie

  1. Cum și unde se oferă asigurarea de călătorie?
  2. Cum se face plata?
  3. Sunt datele mele personale în siguranță?
  4. Dacă am întrebări în legătură cu polița de asigurare, pe cine pot contacta?
  5. Când începe și când se încheie acoperirea asigurării?
  6. Există excepții de la contract?
  7. Pot să mă răzgândesc după achiziționarea asigurării?
  8. Care este durata maximă a călătoriei?
  9. Pe cine trebuie să contactez în caz de producere a unui incident?

Protecție de anulare

  1. Ce acoperă protecția de anulare a călătoriei?
  2. Când este validă protecția de anulare a călătoriei?
  3. Când începe și când se încheie protecția de anulare a călătoriei? Cât timp sunt protejat?
  4. Există excepții de la contract?
  5. Pot să mă răzgândesc după achiziționarea protecției?
  6. Cum pot să cer rambursarea?
  7. Care este perioada maxima de timp în care pot cere rambursarea?
  8. De ce documente am nevoie pentru a face o cerere de rambursare?
  9. Cum voi ști daca cererea mea de rambursarea a fost aprobată?
  10. Când și cum voi primi rambursarea?
  11. Ce înseamnă rudă apropiată?
  12. Pe cine pot să contactez în cazul unei cereri de rambursare?

Asigurare de călătorie în sus

Cum și unde se oferă asigurarea de călătorie?

Înainte finalizării rezervării biletului de avion, în pasul 4 al comenzii, aveți posibilitatea de a alege tipul asigurării. Aceasta va fi menționată în pagina de plată ca serviciu suplimentar. Vă rugăm să aveți în vedere că asigurarea de călătorie poate fi achiziționată doar pentru zboruri dus-întors.

Cum se face plata?

După ce aţi ales tipul de asigurare, preţul acesteia se va adăuga la preţul biletului iar dumneavoastră veţi plăti valoarea totală.

Sunt datele mele personale în siguranță?

Datele dumneavoastră vor fi folosite exclusiv pentru emiterea contractului de asigurare şi nu în alte scopuri.

Dacă am întrebări în legătură cu polița de asigurare, pe cine pot contacta?

Puteţi apela serviciul clienţi pentru Asigurarea de Călătorie din cadrul Mondial la numărul + 40.31.811.0913.

Când începe și când se încheie acoperirea asigurării?

Asigurarea de călătorie intră în vigoare în momentul plecării din punctul de origine al călătoriei expiră la întoarcerea în același punct.

Există excepții de la contract?

Da. Unele excepţii şi condiţii se referă la anumite alineate, iar excepţiile şi condiţiile generale se referă la poliţa de asigurare în întregul ei. Cu titlu indicativ, menționăm următoarele situații în care asigurarea nu este valabilă:

- Asiguratul călătoreşte, încălcând recomandările medicului sau psihoterapeutului.
- Asiguratul călătoreşte pentru a primi sfaturi sau diagnostic medical, pentru a fi supus unei intervenţii medicale sau chirurgicale, pentru a primi tratament sau a întrerupe voluntar o sarcină.
- Asiguratul cunoştea starea medicală sau fizică sau boala sau afecțiunea acestuia sau a oricărei alte persoane care poate influenţa aranjamentele de călătorie, înainte de momentul efectuării aranjamentelor de călătorie.
- Asiguratul suferă de nebunie, boli psihice, traume sentimentale sau psihologice, temeri, depresii sau frica de zboruri sau călătorii.
- Asiguratul este pe lista de aşteptare pentru a primi tratament spitalicesc.
- Asiguratul se aşteaptă să nască în termen de 4 (patru) luni, după data întoarcerii din Călătorie.
- Asiguratul cunoaște diagnosticul letal
- Asiguratul suferă un incident care rezultă din spitalizare sau tratament înainte de călătorie sau care trebuie să continue în timpul

Vă rugăm să citiți cu atenție termenii pentru a vă asigura că ați ales polița care acoperă cel mai bine nevoile dumneavoastră.

Pot să mă răzgândesc după achiziționarea asigurării?

Da. Puteți cere o rambursare timp de 14 zile de la data emiterii contractului, contactând Departamentul Servicii Clienți, dacă nu aţi utilizat sau nu intenționați să utilizați acoperirile oferite, prin contactarea serviciului clienţi pentru Asigurarea de Călătorie din cadrul Mondial.

Care este durata maximă a călătoriei?

Programul de Asigurare de Călătorie GLOBY ONLINE de la societatea Mondial poate fi achiziţionat pentru o călătorie de maxim 30 de zile. Pentru călătorii cu o durată mai mare, vă rugăm să contactaţi Serviciul Clienţi din cadrul Mondial pentru a vă informa dacă puteţi să beneficiaţi de asigurare.

Pe cine trebuie să contactez în caz de producere a unui incident?

Echipa de administrare a incidentelor de tip medical vă stă la dispoziţie 24 de ore din 24. Puteţi contacta centrul de Administrare a Incidentelor sunând la numărul + 40.31.811.0913

Protecție de anulare în sus

Ce acoperă protecția de anulare a călătoriei?

Protecția de anulare a călătoriei acoperă costurile de anulare a călătoriei în caz de

- Îmbolnăvire ce duce la spitalizare
- Accident ce duce la spitalizare sau
- Deces al persoanei protejate sau al unui membru al familiei

Vă rugăm să rețineți că protecția de anulare a călătoriei nu acoperă și alte cheltuieli, precum cazarea la hoteluri, închirierile de mașini, etc.

Când este validă protecția de anulare a călătoriei?

Protecția de anulare a călătoriei este valabilă doar din momentul în care aceasta a fost achitată, iar biletul electronic emis. În cazul unei cereri de rambursare, protejatul va trebui să furnizeze un certificat medical (sau certificate de deces) pentru datele de călătorie și un document care să ateste relația de rudenie.

Când începe și când se încheie protecția de anulare a călătoriei? Cât timp sunt protejat?

Protecția de anulare a călătoriei întră în vigoare din momentul efectuării achiziției pe site-ul nostru și expiră în momentul efectuării check-in-ului din punctul de plecare al călătoriei

Există excepții de la contract?

Da. Nu veți putea cere rambursarea în următoarele condiții:

- Îmbolnăvire sau deces ca rezultat al unei condiții medicale existente în momentul efectuării rezervării sau a unei boli cronice cu probabilitate de apariție în perioada valabilității protecției de anulare
- Îmbolnăvire sau deces ca rezultat al unei intervenții chirurgicale, modificări a tratamentului sau medicamentelor administrate pentru o condiție medicală pre-existentă
- Un control medical, tratament și/sau spitalizare planificate înaintea rezervării zborului și protecției
- Simptomelor de sarcină ce sunt catalogate ca fiind minore și/sau temporare (precum starea de greață de dimineață sau oboseala) ce nu reprezintă un pericol medical pentru mamă sau copil, incluzând o combinație de simptome minore, considerate ca fiind singurul motiv ce împiedică această călătorie.
- În cazul îmbolnăvirii, protejatul sau rudele apropiate trebuie să aibă o vârstă de sub 70 de ani.

Pot să mă răzgândesc după achiziționarea protecției?

Da. Puteți anula Protecția de anulare în maxim 14 de zile de la efectuarea rezervării. Suma respectivă va fi rambursată în maxim 15 de zile de la primirea confirmării de anulare. Cu toate acestea, datorită procedurilor bancare, suma respectivă va apărea în extrasul dumneavoastră de cont doar după alte 7-10 zile. Pentru a anula Protecția de anulare vă rugăm să ne contactați.

Cum pot să cer rambursarea?

Pentru a cere rambursarea trebuie să ne contactați prin email la claims@tripsta.ro, atașând documentele ce dovedesc cauza anulării călătoriei.

Care este perioada maxima de timp în care pot cere rambursarea?

Puteți face o cerere de rambursare până la maxim 30 de zile după data de început a călătoriei.

De ce documente am nevoie pentru a face o cerere de rambursare?

În funcție de natura cererii, va trebui să ne furnizați următoarele documente:

- Documente care atestă incidentul/cauza cererii, precum documente de spitalizare, certificat de deces, etc. Aceste documente vor trebui să conțină data producerii evenimentului, cauza, diagnosticul, antecedente și tratamentul prescris
- Un document care atestă relația dintre protejat și membrul de familie (un certificat de naștere/document ce atestă apartenența la familie pentru ambele persoane în cauză, etc)
- Orice alt document doveditor pe care îl putem cere în caz de nevoie.


Vă rugăm să rețineți că toate documentele trebuie să fie în limba română sau engleză și trebuie primite în maxim 30 de zile de la momentul efectuării cererii.

Cum voi ști daca cererea mea de rambursarea a fost aprobată?

Un email automat va fi trimis imediat după ce veți trimite cererea. Vom analiza datele și vom răspunde în 24 de ore sau în următoarea zi de lucru cu un răspuns privind acceptarea sau refuzarea cererii dumneavoastră.

Când și cum voi primi rambursarea?

Veți primi suma rambursată în maxim 30 de zile, din momentul primirii răspunsului de acceptare a cererii de rambursare. Suma respectivă va fi rambursată pe cardul de credit sau în contul dumneavoastră bancar, utilizat în momentul efectuării rezervării.

Ce înseamnă rudă apropiată?

Următoarele relații sunt considerate rude apropiate: soț/soție, partener legal, frate/soră, părinți sau socri, copii (sau copiii partenerului).

Pe cine pot să contactez în cazul unei cereri de rambursare?

Pentru a primi informații sau asistență în cazul unei cereri, vă rugăm să contactați Departamentul Servicii Clienți. Vom răspunde cu plăcere oricăror întrebări.